הלוואות חוץ בנקאיות – מה זה?

מה בעמוד?

נכון תמיד סיפרו לכם בסביבת השוק הפרטי שאם תבקשו להקים בו עסק עליכם ליצור קשרים טובים בבנקים? חשבתם פעם מה המשמעות של זה ומדוע בישראל הנושא מאד מודגש בשיח העסקי? האם זה מעיד על טיב השירות שהבנק מספק, והאם יש אלטרנטיבה לבנק בקבלת הלוואות?

ללא ספק, יחסים טובים עם הבנק הם הכרח עסקי בכל העולם, אבל בישראל יש לכך משנה תוקף בשל שלטון שולחן (ביורוקרטיה) ריכוזי מאד של המערכת הבנקאית, אשר עלול לעתים להקשות מאד על בעל העסק. נניח שבעל העסק מעוניין להגדיל את הוצאותיו בשל תחשיב שזה יתרום לזינוק בהכנסות ולהתרחבות החברה.

בין אם מדובר בקליטת כוח אדם נוסף, מימון חבילת טיסות עסקיות לחו"ל או רכישת טכנולוגיה יותר מתקדמת, סביר שחלק נכבד מהכסף לא זמין בחשבונו האישי או העסקי, ועל כן הברירה הטבעית היא לפנות לבנק, וכאן מתחילה הבעיה. נניח שמטרת ההלוואה היא טיסה עסקית לחו"ל. אם היא לא תתבצע בזמן, המתחרה ייקח את הנציגות וזה יגרום להפסד תדמיתי וכמובן עסקי למבקש ההלוואה. מי גרם לזה? הבנק שעיכב את ההלוואה באמצעות השתת ביורוקרטיה של מילוי טפסים וועדות הבוחנות את בקשתו שיכולות לעכב שבועיים את העוסק הלווה. בחברה כמו קרדיט יוניון זה פשוט לא יקרה משום שהוועדות שלה הרבה יותר יעילות, עד כדי אספקת תשובה במקום לגבי הלוואות חוץ בנקאיות, שיכולות להתאים גם לשכירים, עובדי מדינה וכו'.

אז מהי ההגדרה המעשית של הלוואות חוץ בנקאיות?

הלוואות הנושאות עמן ריבית המגלמת את מחיר ההלוואה. כפי שבקניית כל מוצר אחר בכל חנות אחרת משלמים כסף על מוצר מסוג "טובין", כאן משלמים כסף על מוצר מסוג "כסף". ואולם, גם בבנק תידרשו לשלם תמורה זו, אך הבנק מאד לא טולרנטי ללקוחות שלו, ויכול למרוח אותם שבועות ארוכים ללא מתן תשובה. זה לא אומר שכל מי שיתדפק בשעריה של קרדיט יוניון יקבל הלוואה, אבל התשובה שהוא יקבל תהיה במקום, וללא צורך להמתין ימים, או שבועות מרובים עד לתשובה הסופית. מדוע זה קורה? וועדות הקבלה של קרדיט יוניון לנושא מתן הלוואות חוץ בנקאיות הן וועדות חכמות, יעילות המורכבות מאנשי מקצוע הבקיאים בכל רזי הכלכלה בארץ והם ידעו להאריך האם האדם שמולם הוא בעל יכולת החזר אם לאו מבלי לגרום לו להמתין.

הישגים שונים שלקוחות ביתיים ועסקיים השיגו בזכות הלוואות קרדיט יוניון

  • הלוואות למימון כוח אדם בעסק.
  • הלוואות למימון מוצרים עסקיים לוגיסטיים: תחבורה, טיסות, ומשקיות.
  • הלוואות שהחליפו את המשכנתא הבנקאית בקניית בית.
  • הלוואות שהוגדרו בבנקים כ- GRACE או "הלוואות לכל מטרה" בהן רוכשים מכוניות ומוצרי חשמל יקרים מאד.

הלוואות חוץ בנקאיות אלו חסכו הן ללקוחות הביתיים והן ללקוחות העסקיים זמן רב, ואפשרו להם לקבל את הכסף במהרה.

זקוקים להלוואה חוץ בנקאית מהירה? צרו איתנו קשר!

מה בעמוד?
מאמרים נוספים

תפריט נגישות

בדקו אם לעסק שלכם מגיעה הלוואה

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם עוד היום