הלוואה לרכישת נדלן מסחרי

מה בעמוד?

נדל"ן נחשב לנכס אולי היציב ביותר הקיים כיום. עובדה זו מושכת את רוב האנשים כיום להשקיע בנדל"ן. מדובר בנכס מניב, יש לו ערך, מייצר הכנסות בטוחות בכל חודש ויש לו עוד יתרונות רבים. נדל"ן מניב יכול להיות בתי מגורים, מבחנים מסחריים, כל מה שקשור במשרדים ובתי משרד, חנויות ומרכזים מסחריים שונים ועוד.

[wide-contact]

מהו נכס מסחרי?

נכס מסחרי הוא כל נכס שמייצר פעולה מסחרית ולא למטרות מגורים. דוגמאות לנכסים מסחריים: משרדים, מבנים מסחריים, חנויות, אולמות תיאטרון והיכלי תרבות, קניונים ועוד. לרוב אנשים רוכשים נכסים מסחריים על מנת להשביח את הנכס ולמכור אותו ברווח מהיר, או לשלם באמצעות הרווח ממנו את החזר התשלומים לבנק או לגוף המלווה. במקרה כזה ניתן לקחת הלוואה חוץ בנקאית להשלמת המשכנתא.

הלוואה לרכישת נדל"ן

מהיכן ניתן לקחת הלוואה לרכישת נדלן מסחרי?

כאשר אנו מדברים על רכישת נדלן מסחרי, מדובר לרוב על משכנתא של כמה מאות אלפי שקלים לפחות (לעתים מדובר בהרבה יותר), אלה תלויים כמובן בהון האישי שלכם, הצגת ערבויות וההתנהלות שלכם בבנק. את המשכנתא נבקש כמובן מהבנק, אולם נרצה להשיג את התנאים הטובים ביותר עבורנו.

חשוב לנו להבין כי לבנק יש אינטרס לתת לנו הלוואה במידה ויש לנו ערבויות ויכולת החזר מתאימים. לרוב הבנק גם משעבד את הנכס המדובר עד תום תקופת ההחזר. עם זאת, יועץ המשכנתאות של הבנק מקבל משכורת מהבנק ומייצג את בעליו.

לכן גם ירצה להגיע אתכם להסדר מצד אחד ומצד שני לשרת בעיקר את האינטרסים של מי שמספק לו משכורת. שכירת חברה חיצונית שתייעץ לכם אודות מסלולי ההלוואות הטובות ביותר לאותה תקופת זמן ותעזור לכם להשיג מהבנקים השונים את הצעות המשכנתא הטובות ביותר עבורכם, היא ללא ספק מהלך קריטי שתעשו. יעלה לכם מעט כסף לשכור את שירותיה, אולם לטווח הארוך תרוויחו את הכסף הזה בחזרה בכך שלא שילמתם אותו (והרבה יותר) לבנק.

מדוע כדאי לי לקחת הלוואה לרכישת נכס נדל"ן?

כיום לאנשים שיש לכם כסף להשקעה או חסכונות בצד, הם יעדיפו להשקיע אותם בנכס נדל"ן אשר יניב להם הכנסה בטוחה. נכס נדל"ן מסחרי יכול להניב תשואה אפילו יותר גדולה וכן הכנסות יותר גבוהות, אולם עולה יותר כסף.

היתרון ברכישת נכס מניב הוא שההכנסות מהנכס יכולות להחזיר את ההלוואה שלקחתם לכל אורך תקופת ההחזר שלה. ישנן הטבות במס לרוכשים נכסים מניבים וכמובן ככל שמדובר בהלוואה גדולה יותר, כך ניתן להשיג ריבית נמוכה יותר. בגלל שמדובר בהלוואה גדולה – בחנו את האפשרויות שלכם לפני קבלת החלטה.

מה בעמוד?
מאמרים נוספים

תפריט נגישות

בדקו אם לעסק שלכם מגיעה הלוואה

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם עוד היום