הלוואה של 20 אלף – איך ניתן לקבל הלוואה בלי להתאמץ?

מה בעמוד?

במציאות של היום, אנשים רבים זקוקים להלוואה על מנת להגשים מטרות. אותם אנשים זקוקים להלוואה 

על מנת לסיים את החודש, ללימודים, לרכישת רכב, לטיול לחו"ל, לאירוע ולמגוון שימושים.

אבל בימים של ריביות גבוהות של הבנקים, בקשת ערבים, והערמת קשיים בכל הנוגע לקבלת הלוואה מהבנק, ישנן אלטרנטיבות אחרות, וחוקיות לקבלת הלוואה. אז כיצד ניתן לקבל הלוואה של 20 אלף ובאילו תנאים? אחת הדרכים היא קרדיט יוניון, המתמחה בהלוואות חוץ בנקאיות. כל התשובות – בהמשך.

הלוואות

מדוע לא כדאי לבקש הלוואה מהבנק?

בקשת הלוואה מהבנקים עלולה לעיתים לגרום למפח נפש. הבנקים, המתקיימים מהריביות, גובים ריביות גבוהות שלעיתים מהוות חצי מסכום ההלוואה. בנוסף, לקיחת הלוואה מהבנק יכולה לפגוע בחשבון הבנק ומסגרת הבנק, והיא לעיתים מחייבת בחתימות של ערבים – דבר שיכול להיות לא נוח בכלל. בנוסף, גם אם הבנק סירב לבקשתכם, חשוב לא לפנות לגורמים שאינם מסודרים כדי לקבל את הסכום המבוקש. הלוואה דרך חברה מסודרת ולגיטימית – יכולה להיות פתרון נפלא!

[wide-contact]

קרדיטיוניון – מספקת הלוואות נוחות

אנשים רבים הזקוקים להלוואה, פונים לחברת קרדיטיוניון. החברה מאפשרת הלוואות בסכומים שונים עם תנאים טובים יותר משל רוב הבנקים. החברה הוקמה בשנת 2012 והיא מאפשרת גוף פיננסי אחד המעסיק בנקאים המתמחים בשוק הפיננסים בישראל.

עד איזה סכום ניתן לקבל הלוואה?

כיום ניתן לקבל הלוואה  של עד 60 אלף שקלים דרך החברה, וזאת בתנאי החזר נוחים במיוחד. ניתן לקבל את ההלוואה במספר סניפים ברחבי הארץ. החברה עוסקת במתן הלוואות תחת פיקוח, של סכומים רבים החל מאלף שקלים, הלוואה של 20 אלף שקלים, והלוואה גדולה יותר של שישים אלף, וכל סכום לו תזדקקו.

מהם התנאים להלוואה והיתרונות של לקיחת הלוואה מחברה זאת?

לחברת קרדיט יוניון מלבד תנאי החזרת ההלוואה דרך פריסת תשלומים, אין תנאים קשים כמו לבנקים ולמקורות הלוואה נוספים. ההלוואה ניתנת בזמן קצר, וללא ערבים – פעולה שיכולה להעיק ולמנוע בקשת הלוואות מאנשים רבים.

[wide-contact]

יתרון נוסף הינו קבלת ההלוואה במהירות ללא צורך להמתין זמן רב לקבלת האישור ההלוואה. הבנקאים של החברה מתמחים בבנקאות חוץ, תוך שמטרת ההלוואה תהיה לייצר הלוואה בצורה שהחייב יוכל לעמוד בה ולא יוצף על ידי תשלומים נושאי ריביות חסרות פרופורציה לחלוטין!

עוד סוגי הלוואות שכדאי להכיר:

קבלת הלוואה של 20 אלף עם מסלולים

בנוסף, לקבלת ההלוואה הנוחה והמהירה, קרדיט יוניון, מציעה מסלולי הלוואה המותאמים אישית לכל לקוח. במסלולים ניתן למצוא עובדי מדינה, סטודנטים, עצמאיים ועוד. המסלולים מסייעים לקבל את הכסף שכל אדם צריך לפי מטרותיו ויכולת תנאי ההחזרה.

מה בעמוד?
מאמרים נוספים

תפריט נגישות

בדקו אם לעסק שלכם מגיעה הלוואה

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם עוד היום