הלוואות מהירות – איך זה עובד?

מה בעמוד?

מהן הלוואות מהירות ובמה הן נבדלות מהלוואות שאינן מהירות? האם למרכיב מהירות קבלת ההלוואה יש חשיבות קריטית לעתים? במה זה מתבטא, וכיצד ניתן לדעת מראש איזה גוף מלווה צפוי להיות יעיל ואיזה צפוי "למרוח" אותנו?

מהירות קבלת סכום ההלוואה היא אולי המרכיב החשוב ביותר בהלוואה שלכם, לעתים אף חשוב מן הריבית. מדוע? משום שיש קניות בהן מרכיב הזמן לרכישת המוצר הוא קריטי: החל מרכישת נעליים או מוצרי לבוש נדירים שאוטוטו לא יהיו באזור מגוריכם וספק אם יימצאו בארץ, ועד רכישות עסקיות שבלעדיהן העסק יהיה צפוי להפסדים ולסיבוכים: תשלומי משכורות לעובדים כל- 10 לחודש, קניית כרטיס טיסה לשם השתתפות בוועדה שתיתן לך, ולא למתחרה שיגיע לפנייך, נציגות עסקית על שירות או מוצר חו"ל, שיפוץ בית שהתגלו בו מחילות של מכרסמים ועוד מגוון שירותים שמימונם לא פשוט, והבנק לא רק שלא ממהר לתת את הכסף, הוא מעכב את הזרמתו אליכם גם אם נמצאתם עמידים, ישרים וללא רבב. מדוע? כי אלה הנהלים, ואין בלתם:

  • מילוי טפסים ארוכים.
  • המתנה של שבועיים ימים עד קבלת המענה, שיכול להיות גם שלילי.

בקרדיט יוניון לא תעוכב בשום צורה

המשמעות היא – מתן הלוואות מהירות ביום הבקשה. הפקיד המוסמך יבחן את מצבך בחינת בזק ויספק לך תשובה במעמד הבקשה. הכסף יוצג בחשבון הבנק שלך בתוך יום עסקים אחד לכל המאוחר. האם זה אומר שכל מי שמבקש הלוואה מקבל? לא, אבל זה אומר שאם אתה יודע כמה כסף יש לך, ומהי יכולת ההחזר שלך – כלומר, אתה יודע שאתה יכול "לבלוע" את ההלוואה הזו בלי חשש, גם המומחים של קרדיט יוניון ידעו את זה, יוקירו את זה ויצ'פרו אותך בכסף בו ביום.

הלוואות מהירות בקרדיט יוניון – מגוון פתרונות

מומחים כלכליים רבים שכבר העידו על קרדיט יוניון – מעידים כי האקטואריה מוצאת שהלוואה הניתנת ללא סחבת, אף שבתעריף ריבית שונה משל הבנק, עשויה להיות יותר כדאית כלכלית, משום שעל מרכיב אי הוודאות בו אתם ממתינים לתשובה מהבנק משלמים הרבה יותר. הכיצד?

נניח שספק שצריך לספק לכם מוצר מאד יקר, שיתרום מאד לפעילות העסקית שלכם רוצה תשובה האם תשלמו לו או לא. ולשם הפשטות – מדובר במוצר יחיד, ואם הוא לא יהיה שלכם, הוא יהיה של המתחרה. בגלל הבנק תאלצו להגיד לו "לא" כי אין וודאות שהכסף אצלכם. בכך שילמתם מחיר יקר – שאותו מוצר יעיל שיכול היה להיות קופה רושמת להפקת חשבוניות מס, תוכנת לתיעוד מסמכים עסקיים בקבוצת העבודה הממוחשבת שלכם, וכד' לא יהיה בחזקתכם.

שוו בדמיונכם מה היה קורה אם הייתם מעוניינים לרכוש פריט אומנותי נדיר ויחיד מסוגו שהיה נרכש, בסופו של דבר, על ידי לווה אחר, שלווה את הכסף מקרדיט יוניון במקום מהבנק? זו בדיוק החשיבות של הלוואות מהירות ולא מסורבלות.

למידע על קבלת הלוואה לכל מטרה – בקרו בדף ההסבר אודותיה באתר קרדיט יוניון!

מה בעמוד?
מאמרים נוספים

תפריט נגישות

בדקו אם לעסק שלכם מגיעה הלוואה

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם עוד היום