הלוואות לרכישת ציוד לעסק

מה בעמוד?

הכתבה הבאה מיועדת עבור כל מי שנתקע עם תזרים מזומנים בעסק, אבל חשש לקחת הלוואה. כמו כן, נתמקד בשורות הבאות גם בנושא של הלוואה לרכישת ציוד לעסק. הנה כמה דגשים שאולי לא חשבתם עליהם, טיפים טובים ומה שבין לבין. 

אם אתם מעט מבולבלים ואולי אפילו תקועים עם תזרים מזומנים חסום בעסק, כתבה זו תעזור לכם להבין מה יש לקחת בחשבון כאשר אתם מחפשים הלוואה לעסק (למטרת רכישת ציוד או בכלל). ישנן סיבות רבות לכך שחשוב לבדוק בדיוק ממי אתם מקבלים את ההלוואה. בתהליך קבלת הלוואת לרכישת ציוד לעסק, יהיה חשוב לברר מה אתם צריכים לדעת על עלות, שיעורי ריבית, תשלומים חודשיים, תנאי החזר, דרישות אבטחה ועוד. בואו נדבר על כך יותר בהרחבה. 

צריכים ציוד למשרד? צריכים הלוואה לשם רכישתו? 

אם אתם צריכים הלוואה למטרת רכישת ציוד למשרד שלכם, ישנם מספר גורמי מימון הלוואות ומתן אשראי שונים. בעוד שישנם גורמי מימון בנקאיים, ישנם גם גורמי מימון חוץ בנקאיים. מיד נגיע לדבר גם על זה, אבל קודם בואו נדסקס בנושא של בירור הפרטים הרלוונטיים לפני קבלת ההלוואה. 

רגע לפני קבלת הלוואה, יהיה חשוב לוודא שאינכם משלמים יותר מכפי שאתם צריכים. כמו כן, תוודאו שאתם לא לוקחים הלוואה גדולה מדי, שאינכם זקוקים לה בהכרח. חשוב שתכירו את היסודות של תחומי ההלוואות, כמו הנושא של סוגי הלוואות שתוכלו לקבל.

האם אני זכאי להלוואה למטרת רכישת ציוד משרדי? ומהיכן? 

מהיכן נקבל הלוואה לרכישת ציוד למשרד שלנו? והאם אנו זכאים בכלל? חשוב לדעת, גורמי המימון בבנק הם הגורמים הקובעים אם בנק ילווה לך כסף. גורמי מימון חוץ בנקאיים הם בדרך כלל ממלווה לא מסורתי או מחברת אשראי, חברות ביטוח, חברות הלוואות כספים ועוד. שיעורי ההחזרים של ההלוואה משתנים ממלווה למלווה, וחשוב לחקור איזה סוג שיעורים הם מציעים לפני קבלת כל סוג הלוואה מהם.

לרוב, שני סוגי המימון החוץ בנקאי העיקריים הם הלוואות מבוססות נכסים והלוואות מבוססות רכוש. בד"כ הלוואות מבוססות נכסים מאפשרות ללווים להיות מסוגלים ללוות עד 100% משווי הנכס או מחיר הרכישה, הנמוך מבניהם. כמו כן, הלוואות מבוססות רכוש מאפשרות ללווים ללוות עד 80% משווי הנכס או מחיר הרכישה, הנמוך מבניהם. שימו לב, נתונים אלו עשויים להשתנות ממלווה למלווה. 

מה עוד לקחת בחשבון כשצריך לרכוש ציוד למשרד בהלוואה? 

אם אתם צריכים ציוד למשרד בהלוואה, יהיה כדאי לברר אלו גורמים משפיעים על הריבית והתשלום החודשי שלכם. כמו כן, כדאי שתבררו את ההליך הפרוצדורלי של הגשת בקשה להלוואה מגורמי מימון שונים. תבדקו איזה מסמכים אתם צריכים, איך התהליך עובד לאחר אישור הבקשה של ההלוואה ועוד. אם אתם צרכים סיוע של עורך דין העוסק בדיני חוזים והלוואות, אל תהססו לקבלו. 

מה בעמוד?
מאמרים נוספים

תפריט נגישות

בדקו אם לעסק שלכם מגיעה הלוואה

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם עוד היום