הלוואות לעסקים קטנים

מה בעמוד?

מהן הלוואות לעסקים קטנים ומה חשוב לדעת על הישות המלווה לפני כניסתכם לחוזה? האם משתלם יותר לפנות אל ישות-מלווה שאינה בנקאית – ומדוע? ומה זה משנה אם מדובר בעסקים קטנים דווקא?

הלוואות לעסקים קטנים נתפסות על ידי בעלי עסקים קטנים רבים כנושא מורכב, אבל זהו משפט שחשוב לבאר אותו. רבים סבורים שהנוסחה להלוואה המנצחת היא "ריבית נמוכה ותנאי החזר נוחים", אבל דווקא בעסק למטרות רווח זה עלול להיות לעתים מאד לא רווחי כפי שנדגים כאן.

בעסקים – זמן הוא משאב כספי לכל דבר ועניין

נניח שהשוויתם הלוואה של בנק להלוואה של קרדיט יוניון ומצאתם את הלוואת הבנק יותר זולה, כלומר – בהינתן אחוז ריבית מבוקש, מתקבל מחיר טוב יותר לאותו זמן-החזר. שאלתם את עצמכם מהי זמינות ההלוואה? האם בכלל תקבלו אותה? יש כאן הרבה מה לשאול.

כמו שבעל רכב פרטי לבטח יגיע למחוז חפצו בעוד פרט התלוי בתחבורה ציבורית תלוי בזמינותה של התחבורה ונפגע מהשבתתה לעתים, כך גם בעל-תלות בבנקים מסתכן: כך בדיוק, למעשה.

בקרדיט יוניון מגיע מבקש ההלוואה לשיחה, אז נערכת בדיקת-בזק יעילה של מצבו הכלכלי ויכולת ההחזר ומתקבלת החלטה אם לאשר או לדחות את בקשתו באותה הפגישה – ללא סחבת.

בבנק, לעומת זאת, אתם נדרשים למלא טפסים שרובכם כנראה לא תבינו מה בדיוק נאמר בהן ובנוסף – עוד תידרשו לחכות מספר שבועות עד לתשובה, שיכולה להיות שלילית.

העסק זקוק לתזרים מזומנים חיובי באופן קבוע

ובכלל זה,

  • תשלום שכר העובדים ותשלומים לספקים
  • רכישת כלי עבודה שייתכן והם אחרונים במלאי ולא תהיה הזדמנות שנייה לרכוש אותם.
  • רצונכם להימנות עם לקוחות של פרויקטור גדול שמגביל אתכם בזמן לגבי מתן-תשובה.

וברגע האמת, אין מה לעשות: אם אין וודאות שהכסף עליכם תיאלצו להגיד "לא" ולהכניס את העסק שלכם להפסדים לטווח הארוך, וכמובן – לפגיעה בתדמית שלו. בקרדיט יוניון לא מכניסים אף לקוח לאי וודאות, אבל בהחלט יודעים לקצר את טווח מתן התשובה למינימום ההכרחי כדי שתוכלו לחזור למסלול במהרה.

הלוואות לעסקים קטנים מבית קרדיט יוניון

על מנת לאפשר לכם לעבוד, ולהיות בטוחים שהכסף שלכם זמין ומוכן לעבוד עבורכם – מומלץ מאד לפנות לקבלת הלוואות לעסקים קטנים בקרדיט יוניון. נמצאתם זכאים? מייד תקבלו הלוואות למשכורות, לרכישת מוצרים ולשדרוג העסק מבלי שתהיו מובכים באי וודאות. הלוואות בקרדיט יוניון תמיד מוענקות במהרה ועם כמה שפחות בירוקרטיה.

חשוב לזכור שעל שירות טוב צריך לשלם, ולכן כנראה שאם תשוו הלוואות בסקרי שוק, תמצאו את הריביות בקרדיט יוניון כגבוהות יותר, אולם ברוב המקרים הן גם משתלמות יותר, חוסכות זמן ופגיעה במוניטין העסק. אנו סבורים שכמו שלא הייתם עובדים עם רואה חשבון או עורך דין בינוני אלא הייתם מוכנים לשלם יותר על שירות יותר טוב, כך גם בתחום ההלוואות.

יחד עם זאת, היות והמוצר שאתם קונים הוא כסף, במקרה הזה, בהחלט יהיה זה ברור, מובן ואף מומלץ על ידנו – שתתייעצו עם מומחה בטרם תחליטו שזו הלוואה שמתאימה לצרכים העסקיים שלכם.

למידע ראשוני על הלוואות לבית העסק הקטן – הקליקו לעמוד הלוואות לעצמאיים!

מה בעמוד?
מאמרים נוספים

תפריט נגישות

בדקו אם לעסק שלכם מגיעה הלוואה

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם עוד היום