הלוואה לרכישת רכב חדש

מה בעמוד?

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות אפיקים חדשים מאלו שהכרנו לקבלת הלוואה לרכישת רכב חדש. אפיקים אלו מאפשרים לנו ליהנות מרכישה של רכב חדש בתנאים נוחים מאשר בעבר וכן עם מגוון אפשרויות של החזר בריביות שונות.

אם בעבר היינו נדרשים לקחת הלוואה לרכישת רכב חדש מהבנק, הרי שכיום אנחנו נהנים מאפשרות ליטול הלוואה לרכב חדש ממגוון גופים, כולל גופים חוץ בנקאיים, שמעניקים לנו הלוואות בתנאים ייחודים ונוחים. כל מה שעלינו לעשות זה פשוט לבחון את התנאים השונים ולהחליט מה מתאים לנו.

[wide-contact]

לפני שנציג כאן מגוון אפשרויות לנטילת הלוואה לרכישת רכב חדש, צריך לזכור שרכישת רכב חדש שונה מרכישת דירה חדשה. בעוד שערך הדירה רק עולה עם הזמן, הרי שככל שהרכב נמצא יותר על הכסף כך ערכו יורד, לכן יש חשיבות שנרכוש רכב חדש ולא רכב ישן ולו מהסיבה, שרכב זה נוכל למכור כעבור שנה או שנתיים ולא להפסיד עליו הרבה כסף, בעוד שרכב ישן ערכו ירד יותר במהירות ועל כן נפסיד עליו הרבה יותר.

נטילת הלוואה לרכישת רכב חדש יכולה להתבצע, כאמור, דרך גופים שונים, ובכל אחד מהם אנחנו נוכל לקבל תנאים שונים.

אפשרות אחת היא רכישת רכב חדש דרך חברות ליסינג. במקרה כזה אנחנו נהנה מאפשרות מימון לרכישת הרכב בפריסה לתקופה של 30-40 חודש, בריבית נמוכה, כשבסוף התהליך נוכל לרכוש מהחברה את הרכב באופן מלא או למכור לה אותו ולקבל במקום רכב חדש חלופי (עם תוספת תשלום)

הלוואות חוץ בנקאיות

אפשרות שנייה היא מימון באמצעות אשראי ברגע. מדובר על מימון שמתבצע דרך גופים חוץ בנקאיים, חברות אשראי, ובנקים. מדובר במימון חדשני יחסית של קבלת הלוואה ברגע, ללא ערבים וללא בטחונות. ההלוואה ניתנת בריביות משתנות בהחזר של מספר חודשים, לעיתים אפילו שנתיים-שלוש.

אפשרות שלישית היא נטילת הלוואה ספציפית לרכב חדש. מדובר בהלוואה שניתנת על ידי גופים חוץ בנקאיים, מדובר על הלוואה בסכום מלא או חלקי למימון הרכב. ניתן לקבל מאותו גוף הלוואה בסכום נקוב, עם תנאי החזר נוחים כשלרוב מדובר בהלוואה ללא צורך בערבים או בטחונות.

חשוב להבהיר, לפני שאתם ממהרים לרכוש רכב חדש תבחנו מה האפשרויות שעומדות בפניכם, מה ההון העצמי שעומד לרשותכם ואיזו הלוואה אתם יכולים לקבל על בסיס התנאים שלכם. חשוב שתעברו על הכל בשביל לקבל את ההלוואה בתנאים הטובים והנוחים ביותר, כך שתוכלו להחזיר אותה בצורה נוחה ומהירה.

 

 

 

מה בעמוד?
מאמרים נוספים

תפריט נגישות

בדקו אם לעסק שלכם מגיעה הלוואה

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם עוד היום