בקשת הלוואה מפוליסת ביטוח חיים מדריך מלא

מה בעמוד?

אם אתם מעוניינים לקחת הלוואה כנגד הכספים אשר כפופים לתקנות של קופות הגמל שלכם, חשוב לדעת מספר דברים לפני שאתם נוקטים בצעד כזה או אחר. ככה רלוונטי גם לגבי הלוואות מסוגים אחרים ומגורמי מימון שונים. אל תמהרו, מאחר שההשלכות של הלוואות וההשפעות נמשכות שנים.

בד"כ כשמדברים על הלוואה מפוליסת ביטוח החיים, אמורה להינתן הלוואה עד גובה של שלושים אחוזים מהמרכיב של התגמולים. כמו כן, חשוב לדעת שהלוואה כנגד הכספים שלא כפופים לתקנות פוליסת החיים תינתן בד"כ עד גובה של 75% מסכום הצבירה של האדם. זה כולל את הצבירה של פוליסות אקסלנס.

מה חשוב לדעת על לקיחת הלוואה מפוליסת ביטוח חיים 

אם אתם מעוניינים לקחת הלוואה מפוליסת ביטוח החיים שלכם, חשוב לשעת שהסכום של 10,000 ₪ הוא סכום ההלוואה המינימלי שניתן לקחת. כמו כן, סכום ההחזר החודשי שניתן להחזיר עומד על 200 ₪. 

במקרים בהם אדם לוקח הלוואה מפוליסת ביטוח החיים, בד"כ ההלוואה תינתן עד 83 תשלומים חודשיים. זאת בד"כ תהיה תקופת ההלוואה מפוליסת ביטוח חיים. כדי לקבל הלוואה מפוליסת ביטוח החיים שלכם, אתם תצטרכו להצטייד במספר דברים חשובים. 

במה צריך להצטייד כדי לקבל הלוואה זו? 

ראשית, תצטרכו לצרף את הצילום של תעודת הזהות שלכם הכוללת את הספח. אם יש לכם תעודת זהות ביומטרית, תצטרכו לצרף את שני צידי התעודה שלכם שכוללים את הספח. כמו כן, תצטרכו להצטייד בצילום של המחאה או אישור ממנהל חשבון הבנק שלכם. 

אם אתם שכירים ואתם מבקשים הלוואה מפוליסת ביטוח חיים שלכם, תצטרכו לצרף גם צילום של 3 תלושי שכר. כמו כן, יש לצרף תדפיס בנק עדכני של שלושת החודשים האחרונים. במידה שאתם עצמאיים, יש לצרף את אישור ההכנסות השנתי שלכם. בקשו זאת ממשרד רואי החשבון שלכם. 

מה עוד חשוב לדעת על פוליסת ביטוח חיים והלוואות

דבר חשוב נוסף שצריך לדעת, בדרך כלל יהיה צורך לצרף גם מידע בנוגע לבן או בת הזוג של הלווה. בסופו של דבר, בין אם אתם צריכים הלוואה למטרה כזו או אחרת, יהיה חשוב לעשות את זה נכון. תכנון נכון של הלוואה נחוץ משתי סיבות עיקריות. 

ראשית, זה עוזר ללווה להימנע ממורכבות כלכלית בלתי צפויה שתהיה קשה יותר לטפל בה. שנית, זה עוזר למלווה להשלים את מטרותיו בזמן ללא עיכובים שונים. אם אתם חושבים לקחת הלוואה, ישנם דברים מסוימים שכדאי לכם לקחת בחשבון לפני הגשת הבקשה. אלה כוללים קביעת הסדר התשלומים, והבנה כמה כסף תוכלו להחזיר מדי חודש. טיפ אחד מאיתנו, תמיד יהיה כדאי לקבל ייעוץ מאנשי מקצוע כמו יועצי משכנתא, יועצי הלוואות בבנק וכו'. מאחר שההלוואות משליכות על מחייתנו לשנים רבות קדימה, יהיה חשוב לתכננן נכון, זכרו זאת. 

מה בעמוד?
מאמרים נוספים

תפריט נגישות

בדקו אם לעסק שלכם מגיעה הלוואה

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם עוד היום